Skitförkylning och nya naglar!

Ingen lukt, ingen smak, täppt näsa, hostar heeela tiden, huvudvärk - pga av hostan, "tryck" i ögonen osv osv - jordens dunderförkylning och jag ska jobba hela helgen :( Sen så måste jag bli frisk och kry tills vi åker till Stockholm nästa vecka. 

Igårkväll var jag till Elisabeth och fixade till naglarna. Och jag har ju alltid kört på klassiska vita. Men igår fick jag ett infall om nå helt annat. Och jag är supernöjd med det också :)

Nu har vi soffhängt i ca 2 timmar....varför sover ALDRIG mina barn längre än till 6?! Dom har nästan alltid varit så här, båda två. Skulle jag få sova till kl 8 en ledig dag, eller när jag har em skulle jag bli ÖVERLYCKLIG. Spelar ingen roll om dom är uppe till både 22 och 23 så är dom uppe i 6-7 rycket. Dom ligger aldrig och drar sig utan reser på sig så fort dom slår upp ögonen, sova och dra sig är bland det skönaste som finns ju =D

Dålig bild men bättre än ingen alls ;)

Dags för frukost och styra upp dagen lite, kl 11 ska huliganerna till dagis och ensamlunch och sedan jobb väntar för mig. 
Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till två busungar

blev ju riktigt snyggt de där! är de bara dina egna naglar som ni förstärkt? :)

2013-09-27 @ 10:18:17
URL: http://blondstar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0