Grill & AC

Slänger väl in ett par rader i väntan på att ACn ska kyla ner sovrummet lite. Bastu är ju bara förnamnet. Vi har en fristående AC som man lär hänga ut röret genom myggnätsfönstret och den är stor och låter en hel del men den är guld värd när luften står still. Både taket och vårat hus ät av plåt + att det är tillägsisolerat. Varmt är bara förnamnet.

Hur som helst så har jag och Madde varit och grillat och druckit vin hos Cicki. Efter vi mumsat god mat och lagomt till efterrätten kom även Therese & Fia 😉 och vi har kacklat, kacklat och kacklat ☺️ Och tack till Therese som var snäll och skjutsa hem mig. 

Hjalmar & Peter var halvnakna i sängarna nu när jag kom. Det hade varit rätt skönt när Peter lagt sig men nu stod luften still. Peter hann berätta att Hjalmar hade vaknat tidigare och gråtit och när Peter gick upp fann han en geting i sängen som hade stuckit honom i fingret. Stackarn! 

Inte ett kort knäppte jag ikväll tyvärr :/
Och tidigare idag har vi bara hängt ute i solen och badat i poolen. 

Nu börjar det bli skapligt skönt, så dags att sova lite i oväsendet.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0