Kalas & Julmarknad!


Igår hade vi kalas nr 1 för Hjallebus som fyller 2 åt på tisdag. Han fick en Bobbycar med släp, en egen mysse & bysse med sitt namn på, bilar, traktorer osv. Han vägrade sova efter lunch igår också så han var ju riktigt mysig från 16 tiden tills han stupa i säng före 19 ;P 

Angelica med barn stannade även kvar på middag som fick bli nå så avancerat som strips & stekt korv 😝 gött det med!


Petet har dragit iväg och fiska och jag tänker nog ta med mig barnen och åka på julmarknad i Högbo efter lunch. Sen mot kvällen lär jag lägga mig en stund för jag ska ut och jobba inatt. För i morgon kan jag inte sova så länge för Hjalmar ska vara på BVC kl 14. Men jag kommer nog somna gott i morgon när jag är helt själv hemma 😄

Dags att ta mig en latte och göra sig i ordning lite smått. Tror vi ska slå till på att luncha ute nånstans idag. Vi får se.

Hej så länge!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0