Proppmätt!!

Sitter i soffan och vi har nyss tryckt i oss mat. Det fick bli helstekt fläskytterfilé, jumbostrips och bea. Går alltid hem 😄
Jag och barnen fuskade lite och åt i vardagsrummet. Nu tittar dom på Wild Kids och mumsar lite godis. Dags att lägga Hjallebus snart, han har inte sovit nå på dagen heller. Han skulle kunna sluta med middagsluren tror jag, men när han är på dagis 6.30-16.30 är han helt slut fast han sovit så han får fortsätta sova, på dagis åtminstone. Så länge det inte är några problem och få honom att sova på kvällen så 😊


Efter läggningen blir det Lets Dance som sagt för min del . Peter är på Strandbaden på afterspeed, fast speeden blev inte av men ölen smakar nog lika bra ändå 😉 
Får se när han ramlar in, han är ju väl medveten om att jag börjar jobba kl 7 i morgon och barnen älskar ju att kliva upp tidigt 😝 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0