Dinnershow!!

I lördags lurade jag Mamma som bara den. Men det var bara vita lögner. Hur som så knackade jag, Sandra och Mammas vänninor på dörren kl 16 och började dricka vin osv. 17.30 kom våran skjuts som tog oss till Gävle och till Hotel City. Vi skulle se Hits For You. Och det var jättebra. Dom var jätteduktiga och sjunga, dansa och spexa. Och maten var supergod. Fast jag tror att showen är mer för dom i Mammas ålder för det var mkt gamla låtar och så. 
Och alla som blev firad på något sett fick komma upp på scen och göra en dans 😝






Man fick en stämpel innan vi gick så vi kom in gratis på Harrys. Men där var det skittråkigt. Dom spelar mycket, mycket, mycket bättre musik på fredagar. Schlager, Uggla, och Natti natti och grejer 😜 sånt man kan sjunga som en galning till. Vi tog iaf 00.40 bussen hem och Mamma och jag köpte med oas donken mat innan vi gick hem till henne. Mamma var supernöjd med kvällen. Utöver denna kväll som hon blev bjuden på fick hon presentkort på ticket. 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0