Lugn onsdag!

Jobbat 7-16 idag. Hem och laga mat och sen slog jag ner rummen i soffan och tänkte inte röra mig ur fläcken, men det plinga till i mobilen. Ett sms från Sandra var det om en promenadsväng. Så jag drog mg ur soffan och pallra mig ut 😄 skönt vare och skönt och prata av sig lite.

Sitter åter igen i soffan framför Sveriges Mästerkock surplandes på en smoothie. 

Tidig kväller får det bli. Jobbet väntar i morgon igen 7-16. Och jag och Arvid drar iväg på bandy med Therese och Devin i morgon kväll. Bokade biljetter idag :) spännande! Vinner SAIK i morgon väntar Friends Arena och SM-final 😄👍

Nu ska jag ta och snygga till naglarna lite. Kommer inte iväg till Elisabeth och fixa dom förens nästa vecka. 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0