Ett par dagar.


Vi hade det jättetrevligt i söndags. Hjalmar tyckte det var jättemysigt med Bastian och frågade Peter dagen efter "var är min bäbis, jag vill klappa han och han sitta i min knän" ☺️ 
Vi åt gott och surra en massa.

Sen i veckan har vi varit ute så fort solen varit framme. Vi var till Mia & Micke igår och grilla korv och familjen blev kvar till sen kväll. Jag tog och åkte på bilbingo i Storvik med Sandra & Elin. Sandra kamma hem 1500:- 😄

Idag har vi bara varit hemma, plockat och tvättat lite. Nu är Peter och Arvid på fiskeaffären och sen skulle dom stanna till på maxi. Hjalmar slocknade en vända på soffan. Jag lär ta och väcka honom snart annars somnar han inte ikväll ☺️

Köpte en ny säng åt han i veckan också. Han har sovit i spjälsängen, fast med ena sidan borta ett tag men kille blir ju för tusan 2,5 så han lära ju bara ha en ny säng 😄 

Ikväll blir det lite tacos. Och i morgon blir det grillat med familjen AVH 😄 och på lördag ska jag till Cicki för lite grillat och rosé med brudarna. 

Hjalmar & Bastian


Lite buffémat som vi bjöd på i lördags.
Är någon intresserad av vad det är för något lägger jag ut recept.


Efterrätterna. Marängtårta med lemoncurd-grädde och jordgubbar. 
Och Oreocheescake med nougatsås. Recept från Jennys Matblogg.




Barnens kusin Bastian ❤️

Det är så himla tråkigt att vi bor så sjukt långt ifrån varandra 77mil tror jag det är. Vi får ta och planera in en tripp dit framöver. 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0