Nytt till hemmet!!

 
Har införskaffat lite nytt till hemmet. Vill så gärna måla väggarna i vardagsrummet. Men det får vänta. Och tills dess kan man alltid piffa upp med lite ny inredning. Det är liksom som balsam för själen och köpa hem nya fina saker. Men har ett litet problem som Peter lär hjälpa mig med. Men om em/kvällarna denna vecka har han varit upptagen med att fixa inför hans fiskehelg så och hjälpa mig med inredningsgrejer kommer i andra hand ;) 

 

Hoppas han får tid över i morgon. Han behöver koppla om våran takkrona i vardagsrummet för soffan ska flyttas och då lär lampan också flyttas :)

 

Slutsurrat, jobb i morgon 7-16!

 

Dessa kuddfodral har jag klickat hem också. Hoppas bara dom är lika fina i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Carro O

Dom är lika fina i verkligheten!! Jag beställde sånna för ett par veckor sedan :)

2013-09-05 @ 05:51:07


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0