Lördagsfläng!




Jag och kidsen drog till Barnens Hus för att fördriva tiden idag. Dom fick välja en varsin leksak och vi köpte lite små grejer och lördagsgodis. Hitta en orange mössa åt Hjalmar också, har letat efter en sådan då han har orange i sin ena höstjacka :)

Efter barnens hus slog vi till på korv med bröd på Ikea. Sen mötte vi upp Therese och Devin vid Waynes för att fika lite. Arvid och Devin lekte i "lekhörnan" dom hade där idag. Massa olika grejer att göra. Dom fastna för tv-spelen :) Arvid och Hjalmar avslutade Valbobesöket med att åka tåg. Vi åkte sedan hem till Mamma/Mormor en vända och sen till Ica maxi innan vi for hem för att göra lite mat. Det blev rotgrönsaker och helstekt fläskfilé. När jag höll på natta kidsen kom Pete hem. Vi har nu glott på tvn och Peter kastade nyss in handduken och jag tror jag ska göra detsamma. 

I morgon ska jag till Faster min på fm. Får se om jag tar med mig Arvid. Resten av dagen är oplanerad.

Suddig bild från idag :)

Mössan till Hjalmar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0