I-landsproblem!!

Igår tog vi tag i att greja om lampan i vardagsrummet som jag surrat om. Meeeeeen det gick Inge bra :( sladden är för kort för att flyttas. Vill ha den i mitten av taket så jag kan ställa kökssoffan i mitten efter råspontade väggen. Och uttaget som sitter i taket var i mitten när dom inbyggda garderoberna efter ena väggen fanns kvar i rummet. Men dom rev vi bort när vi rustade därför är inte den i mitten längre. Och jag ville ju ha den nyinköpta  klockan ovanför kökssoffan. Men det kommer bli tokigt när inte den sitter på mitten av väggen. Att soffan inte står riktigt i mitten tänker man inte på så mycket men med klockan ovanför blir det bara knas :(
Provade att möblera om och hade mig igår men det blev inte heller bra.
Får fortsätta klura på det där.

Vilka jäkla i-landsproblem ;P

Efter jobb idag hämta jag kidsen och sen hem och började med maten som idag blev Tacogratäng. 
Tog ett varv med dammsugaren medans  Peter duscha grabbarna. Hjallebus sover, eller han ligger och pratar men ska sova. Han är lite seg på och somna om kvällarna så jag funderar på om vi ska börja korta ner hans middagslur till 1 timme bara. Men vill inte att han ska bli för trött under dagen heller.

Hur länge sover era barn middag?

Snart är det dags att lägga Arvid också. Tandborstning och saga först.

Ikväll är det säsongspremiär för Hela Sverige Bakar också!!! Får inte missas.

I morgon är vi lediga jag och barnen. Det blir en träff med Carro och barn på fm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0