Funderingar!

Håller på klurar och funderar på hur jag ska dona om i vardagsrummet men blir inte klok på något :) Peter pysslar alltid med annat så jag får inte hans hjälp med det jag vill, haha! Men i morgon tänkte han att han skulle hjälpa mig, vi får väl se hur det blir med den saken ;P

Annars så har det jobbats, hämta ungar, laga mat, tvätta, plocka, duschat ungar, nattat och tittat på Idol. Nu ska jag ta mig in i duschen för att sedan krypa ner under täcket. Jobb väntar i morgon igen.

Kuddfodralen från Ellos kom idag också, dock blev jag lite besviken då det stod att dom var grå men gick mer åt det beiga hållet :/ Men jag har ju kräkbeiga väggar i vardagsrummet så dom passar ju in ändå. 

Duschen var det!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0