Fleece!!

Förkylningen har nu intagit min kropp. Men med nässpray, halstabletter och alvedon är jag som mig själv, nästan ;)

Idag har jag och barnen varit lediga och eftersom jag vaknat förkyld var dagen väldigt segstartad. Men på em hade vi kommit igång och vi drog iväg till Stadium Outlet och Stadium i Valbo. Arvids fleecetröjor är spårlöst försvunna och med denna kyla som kommit lära nya införskaffas. Köpte även ett fleeceset till Hjalmar som han kan sova ute i vagnen i på dagis. Köpte även fingervantar, och sådana hinner man väl köpa 383827 gånger för dom försvinner jämt :) ska försöka komma ihåg och lämna fårfällen på dagis i morgon till vagnen också. 

Vi mumsade på MaX idag också.
Och jag hade kunna gjort bort mig totalt där idag. Framför mig i kassan stod det tre tjejer i min ålder. Och den ena tjejen kände jag igen nå så fruktansvärt, och jag tänkte och tänkte. Fick för mig att den där tjejen har jag festat med, jag ser henne framför mig hur hon skrattar väldigt mycket och ofta. Och tänkte att det måste ju vara någon av mina kompisars kompis eller nått. Så jag var nära på att gå fram och fråga vart vi hade träffats någonstans.

 Men till slut slår det mig, hon var ju med i Big Brother förra året, hon från Gävle. Kommer inte ihåg vad hon hette, Hanna?! Jäkla tur jag inte gick fram och skämde ut mig ;D

Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till två busungar

haha, helt sjkt att man tror att man är "Kompisar" med "kändisarna" :P man tycker ju att man lärt känna dom, haha, så då borde väl dom känna mig med :P ja, fingervantar köpte jag igår med, men räknar med att köpa flera :D jag har en svart fleecetröja i 98/104 om du kan behöva nå extra till hjalmar, byxorna är borta :P

2013-09-26 @ 10:12:13
URL: http://blondstar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0