Biokväll!!

Ikväll har jag och Arvid varit på bio. Första 3D filmen för båda. Först tyckte jag att det var lite jobbigt men det gick över fort. Vilken skillnad det var iaf. Och Arvid var toknöjd. Vi såg Smurfarna 2. Han har första Smurf filmen hemma och kolla på den i perioder. Han satt tyst ända tills det var ca 20 min kvar. Då ville han åka för han inte var nå pigg sa han. Men jag hade nässprayen med mig och då blev det bättre :)

Han krånglade en del inatt och hade svårt och sova. Och han vaknade förkyld i morse. Så han kliade sig bra mycket i ögonen ikväll och såg bra hängig ut när vi gick till bilen. Han sov innan vi kom ut på motorvägen :) men det har varit tidiga mornar och långa dagar på dagis denna vecka också. Är själv helt slut i kroppen, trött som få :)

Mamma har varit här med Hjalmar ikväll. Då Peter är på fisketripp. Mamma som kom med biobiljetterna också :) Tack snälla!

I morgon får vi se om det blir lite mat och sällskap av mina vänner i morgon. Det hänger på hur Arvid mår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0