Fullspäckad dag!

Hjalles feber är tillbaka?!?! Igår när jag hämta honom på dagis tyckte jag att han var febervarm men slog bort tankarna. Men vid 2 inatt koka det om honom så Peter har varit hemma idag och jag blir hemma i morgon. Hoppas febern ger sig sen. För det är synd om pojken ochan blir ju inte stenrik på att vabba heller ;P

Igår kväll var jag hem till Linda som bjöd på hembakat och te. Gott som tusan. 

Idag har jag jobbat och sen varit på föreläsning om psykiatri på Folkets Hus. Och den var riktigt intressant. Mamma/Mormor hämtade Arvid på dagis så han och jag var förbi och firade Tove som fyller 3 idag. 

Nu sitter vi soffan och glor på fotbollen. Och jag vill också gå på en match på Friends. Fatta vilken stämning och stå där och sjunga nationalsången med 60000(?) till?! :) Är inte så fotbollsintresserad annars men när det är kval, och allra helst EM eller VM är jag intresserad som Tusan :) Nu blev det mål för Sverige också, härligt. Heja heja!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0