Födelsedag med ångest!

Idag är ingen vanlig dag för det min födelsedag, hurra hurra hurra :)
27 år blir denna unga snärta😝😝😝

Hade det kanon i Sthlm helgen som var iaf. 

Har bakat lite dom senaste dagarna och i måndags fick Peter åka från jobbet tidigare då dom ringt till oss från dagis om att Hjalmar hade 39 graders feber. Så igår fick jag vabba. Idag är jag ledig men febern hänger kvar så vi får hålla oss hemma i morgon också. 

Jag får alltid ångest sånna här dagar, födelsedagar, högtider osv. Det fattas en viktig människa i mitt liv, min Pappa. Han skulle ha skrivit ett sms och gratta mig, MED STORA BOKSTÄVER :) eller kanske han lärt sig skriva ordentligt för han hade garanterat haft en smartphone. Och en padda hade han deffentivt haft. Han ville försöka "hänga" med :) och han hade haft sjukt mycket spel på den, och han hade äskat candy crush ;).....

.... Men min Pappa är död, han är begravd, kremerad och nere i jorden...hur sjukt är inte det. För 3 år sedan var han här, varm, fin, levande och krama mig med världens bamsekram sådär som bara Pappa kunde, och sa "Grattis stumpan"....

Och i år fattas det två människor till, min Mormor & Farmor, båda två lämnade oss inom loppet av en månad i våras. Dom hade kanske inte orkat vara här men dom hade ringt iaf.


Men Mamma, bror och Örjan kommer. Och Årsunda tjejerna, Tyvärr kunde ingen av tjejerna ur vårat 8-gäng komma pga olika anledningar. Tråkigt, tycker så mycket om mina vänner och älskar när dom kommer och hälsar på. Behöver inte vara födelsedag utan jag älskart vilken dag det en är. Men det blir så sällan, alla har vi ju våra jobb och familjer så det omöjligt att kunna träffas allihopa som vi kunde förr. Vi har ju haft onsdagsmiddagar 1 gång i månaden men det var länge sen nu. Ska vi inte fortsätta med det tjejer?!












Kommentarer
Postat av: erica

Joooooooooooooooo =) de ska vi!

2013-10-09 @ 13:42:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0