Ledig måndag!

Har varit ledig dag efter en lång jobbhelg. Skönt har det varit och dagen startade med sovmorgon. Arvid vaknar ju för 6 som vanligt men han pallrar sig ner och lägger sig på soffan. Så jag passar på och sover tills Hjalle vaknar och han tjatar sönder en på 2 min så det är lika bra att studsa upp 😄 8.20 stod klockan på i morse. Underbart!


Efter frukost drog jag igång att plocka undan rentvätt som oftast brukar få ligga i Ikea kassar i nån vecka och man rotar 8182ggr i dom för att hitta det man ska ha ☺️ Och i samma veva rev jag ur alla sängar och städade av övervåningen och fortsatte sedan nere efter vi ätit lunch som bestod av något så enkelt men gott som korv med bröd. 

Efter hemmet var städat duschade jag kidsen och mig själv och klädde på oss för att åka in till Sandviken och handla. Vi stannade till och åt hos Farmorn på vägen hem. Och väl hemma igen var det dags för tandborstning och nattning av grabbarna grus.

Tog sen reda på köttfärsen jag tagit fram. Slängde ihop en köttfärslimpa till i morgon. 

Nu är det daga att kasta in handduken. God natt med er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0