En liten tripp och adventsstök.

Idag har jag och Peter varit till Västerås och köpt Arvids present. En fyrhjuling 😄 längtar tills på fredag när jag får se hans min när han får den ☺️

Farmorn var hemma hos oss med pojkarna. Dom bakade bla pepparkakor och var både inne och ute och lekte. Och det var skönt och få komma iväg ett par timmar bara vi två. 😊

Efter barnen stupat i säng drog jag fram lite adventsljusstakar och dona lite här hemma. Men jag måste klicka hem lite nya fräscha saker. Har bara en massa gammalt tjafs 😄 En kudde och en korg fick följa med hem idag. Och ett besök på Ikea och Owes skulle behövas. Kanske kan bli en vända dit i morgon. Peter ska ändå fiska 😄


Några bilder från hemmet.











Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0