Stödvila.

Har nu jobbat i 3 veckor och det går väl bra. Jobbigt och lämna Hjalmar bara för han blir så ledsen :(

Men idag fick det bli en vab dag. Hjalmar har varit vaken i natt och haft ont i magen så det blev inte mycket sömn för någon av oss två. Och när han väl somnade igen var klockan vid 4 och jag somnade väl efter det och klockan stod på 5.30 :/ och jag visste ju inte om han skulle ha ont igen när han vakna så det blev så här. Är ledig i helgen annars.

Igår hade Arvid varit så go mot Hjalmar på dagis. När fröknarna väcker Hjalmar efter sin tupplur (han får bara sova 1,5 annars somnar han inte till kvällen) så är han ju lite ledsen såklart. Men då kommer storebror som är ute och leker och säger åt fröknarna att vi måste sjunga Hjalmars favortisång, eller ramsa är det mer :) men jag blir alldeles varm i hjärtat när Arvid kommer och ska trösta lillebror med favvoramsan :D

Ikväll ska vi in till Gävle och äta på Church Street med Lizette & Mika. Det ska bli riktigt trevligt och gott. Men det blir lungt då vi har småjuvelerna hemma med Mormor och dom tar ju ingen sovmorgon bara för att vi vill det ;P

I morgon måste jag iväg och inhandla div saker, bla en ny rullgardin till sovrummet då fästet gick sönder när Peter skulle dra upp den igår. Och present åt Wilma.

Nu tar jag en stödvila med Hjallebus för att förhoppningsvis kunna hålla mig vaken till efter 22 ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0