Feber, köp & säl och extraknäck!

Igår passade jag på att åka till Valbo för mig själv, eller jag släpade med mig Sandra & Elton. Skulle ha en ny rullgardin, present och mysbyxor åt Arvid. Fick även med mig två lyktor, mascara och en ny ögonfransböjare. Peter ringde när jag var i Valbo och tala om att Hjalmar vaknade med 39 graders feber efter middagsluren :( har sett att en till "hörntand" är på g, denna gång nere så det är möjligt att det är den som spökar.

Idag har han iaf varit feberfri men vi har ändå hållt oss inne. Peter har fiskat hela dagen och Arvid var hos Elias och lekte en sväng på em.

Har tagit tag i en hel del rensning bland kläder idag. Dock är det väldigt lite för jag gav bort en hel del till Tesas dotter. Men tänkte att det lilla jag har kan jag väl försöka få iväg så slipper det ligga i en låda på kallvinden och skräpa. Fast jag klagat mkt på köp och sälj sidan på fb har jag lagt ut det där :) det är ju mest bebisgrejer och det Hjalmar växer ur nu. Arvids kläder tänker jag spara, rubbet. Om så kläderna är dassiga är dom perfekt för Hjalle att skrota runt i på dagis sen.

I morgon är jag ledig, eller skulle varit. Det är kris på jobbet och snäll som man är rycker man in då. Man tänker att det är människor som behöver ens hjälp + att man vill inte sätta sina arbetskompisar i skiten. Sen att man tjänar bra mycket mer än vanligt gör inte saken sämre ;) så det blir ett empass för mig i morgon.

Nu lär jag sova, Arvid är inne i en värstingperiod nu igen och ska upp mellan 5-6 :( Hjalmar däremot sov till 10.10 idag. De har nog aldrig hänt ;P om han bara kunde lära sin storebror hur skönt det är och sova.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja precis, de var den sidan som du skrev om då när jag hade beställt dom, jäkla skiitsida !! :P

Jamen guuud, huuur lyckas man samla på sig så mycket "skit" ?? haha :P

Jaaa snaart är ärtan här, gud, det kan ju bli när som helst !! :O hihi. Jag har verkligen iiiingen aning om det är tjej eller kille men jag är, av någon anledning, iställd på kille, jag säger han och kollar lite mer på killinredning åhså :P hehe.
Men W har ju sagt tjej heeela tiden och vägrar ändra sig, så därför tror jag lite på en tjej också :P haha. Det är ju verkligen superspännande att inte veta, trots att jag helst skulle velat veta ;P hehe.

Tack så mycket ! :) Kram !

2013-03-13 @ 08:53:08
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0