Strålande sol!!

Men kan jag ha haft nå mer tur med vädret än vad jag haft idag?! Alla(nästan) måste sköts åt sidan och vi traskade ut och var ute och stannade i stort sätt ute ändra drama till 19 tiden då det var dags att bada & duscha av grabbarna så dom hinner varva ner lite innan läggdags. Men solen tar hemskt på deras små vilda kroppar. Så fort vi kom in var den ena tröttare och gnälligare än den andra ;P

Hur som helst så har vi spenderat dagens hos grannarna. Jag har sprungit hem i mellanåt och switchat om i tvättmaskinen och hängt ut kläderna på torkvindan, bästa som finns och få hänga tvätt ute :)

Vi grillade korv till lunch ute. Och barnen bada, lekte rövare och dona på hela tiden och jag och Tesa satt i solen och surra och slurpa på kaffe. Så till och med jag som knappt får någon färg alla på mig har blivit lite solbränd :D

Mot em/kvällningen slängde jag ihop lite spagetti och köttfärssås innan vi fortsatte "hänga" hos grannarna :)

Näe, klockan är på tok för mycket. I morgon ska vi vara påklädda och klara för att åka till BVC kl 8.15?!?!? :/ Hjalmar ska på 1,5 års kontroll och vaccineras.

God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0