Midsommar!

Vi drog iväg till Furuvik igår strax innan lunchtid. När vi klev ur bilen började det blåsa och solen försvann innan vi ens hunnit innanför grindarna :/ Så det blev tjocktröja på hela dagen, och tur nog så slängde jag med ett par varsina byxor åt grabbarna grus för Arvid skaka för att han frös så hemskt :)

Vi hade, trots det kalla vädret en toppen dag. Lite annorlunda firande då Arvid fick bestämma om han ville fortsätta åka karuseller eller dansa runt midsommarstången. Och svaret blev ju självklart karuseller :) Och Hjalmar åkte han med, han var helt tokig. Men att stå i kö var inte hans grej, haha :) och minerna han gjorde i larven och kaffekopparna var oslagbara ;D

Jag vann 2kg kexchoklad också, andra gången jag spelade tog jag hem en vinst så det var bra gjort :)

Vädret fortsätter att vara sjukt tråkigt. Hade tänkt grilla men tror det får bli ugnen i stället. Annars så ska jag iväg och jobba till kl 16 :( men jag jobbar bara 5 timmar så det går fort. Värre med morgondagen då jag har delad tur :( Men sen så är det "bara" 2 veckor kvar innan ja går på semester. Skönt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0