Midsommar helgen är över!

Igår var vi bara hemma och slappa fram tills jag åkte iväg till jobbet. Vädret var tråkigt och vi lika så ;P

Idag har jag jobbat hela dagen så grabbarna åkte till husvagnen och har lekt, busat, badat, ätit mat och haft en kanondag med Farmorn & Örjan medans jag fått jobba och slita för att försörja familjen, haha ;P

I morgon är jag ledig vilket känns otroligt skönt. Vill bara vara hemma med små killarna som jag inte träffat nå alls idag samtidigt som jag känner att jag vill iväg och göra något. Men jag tror det får bli en dag på hemmaplan. Skulle behöva röja undan lite tvätt och plocka och dona lite här hemma.

Nu tar jag och kastar in handduken. God natt!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hur är det med särskrivningen då ;) midsommarhelgen ska det stå!

2013-06-24 @ 06:48:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0