Solsting & Fixarväder!

God Morgon!
6.40 skulle den lilla upp här hemma. Och med en doft av bajsblöja var det bara att kliva upp :) Men alldeles nyss tog Hjalmar en nappflaska, en napp och sprang till grinden och vinkade åt Arvid och sa "häja" och jag frågade om han ville sova och han nickade på huvudet. Så jag la han igen, får se om han sommar eller om jag får hämta ner honom igen snart :)

Igår hängde vi på stranden hela familjen med vänner och barn. Trevligt! Tog årets första dopp, 2 ggr var jag i till och med. Sen på em var barnen och jag seg så vi hängde inne och kolla på Film. Och så kom regnet så gjorde det inte så mycket att vi var inne :) Peter drog iväg och fiska lite.

Och jag blev dålig mot kvällen. När jag skulle lägga Arvid var jag så yr och kände mig full. Jag var varm och hade så ont i benen. Jag tog en temp som visa 37,8 och jag som aldrig har mer än 36,9. Och illamående blev jag så jag knapra i mig två Ipren och la mig på soffan. Sen släppte det. Så det var väl nå solsting antar jag :) haha. Och håll i hatten, jag brände mig inte nånting igår. Jag som alltid brukar se ut som en kräfta. Men jag var noga med att smörja mig så idag har jag fått liksom fått en liten brun nyans i ansiktet istället för kräftröd. Och jag drack bra på stranden men det måste varit för lite ändå.

Idag är jag glad att solen inte skiner. För vi har lite att fixa idag. Handla inför i morgon, greja med telefon och ta en repa till Valbo. Och hade det varit kanonväder hade jag vela bada & sola istället fast inte haft tid. :)

Innan jag skrivit färdigt detta så är Hjalmar nere med oss igen, strulkusen :)

Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till två busungar

men gud va tråkigt! det blir ju så mkt att fixa med oxå.. men vetu vad jag drömde inatt? att jag va tjuv och va in hos nån i årsunda o snodde saker, sen inne hos er, men först tjuvkikade jag hur det såg ut inne hos er och sen tog jag nå vantar och en sjal i hallen och då kom arvid ner i en trapp och såg mig o jag sprang.. sen visste alla att jag varit där, ingen gilla mig, o jag gick tillbaka o försökte förklara att de inte va meningen och att de lixom va en "röst" som sagt åt mig att göra sakerna men att det inte va jag egentligen, men ni trodde inte på mig, både du o peter skrek typ stick härifrån vill aldrig mer se dig :P haha.. måste ha varit den där plånboken som ställde till de :P

2013-07-10 @ 11:11:09
URL: http://blondstar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0