Småsjuka kids!

Hjalmar vaknade som misstänkt med feber, dock bara 37,8 men ändå för febrig för att vara på dagis. Så jag fick bli hemma idag. Febern kan ju komma från sprutan som han fick för 1 vecka sedan. Doktorn sa att det kunde komma feber ända upp till 10-12 dagar efteråt. Han är ju rätt så pigg ändå men är mer "knäig" och vill vara nära en, han leker med lekasaker men sitter tätt intill mig hela tiden, så han kan luta huvudet emot mig i mellanåt.
Vi gick upp och tog en lur vid 9 och vakna igen kl 12, skönt :)

Efter lunch kom Lena hem med Arvid också. Dom har haft det toppenbra i Sthlm och hade turen och få gratis inträde och gratis vip åkband på Gröna Lund av någon Lena kände. Så Arvid var mer än nöjd. Dock är han förkyld och hostig.

I morgon är jag ledig och på fredag hoppas jag att dom är pigga och kan gå på dagis, deras sista dag innan dom får sommarlov.

Mysfarbrorn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0