Sega söndag!

Gårdagen blev toppen. Riktigt roligt hade jag och dom andra tjejerna har sagt samma sak. Vi avslutade kvällen i Gävle några av oss, först stanna vi till på O'learys innan vi hamna på Harrys men det var så sjukt varmt uppe där och lite för mkt 40 & 50 taggare :) men annars var det toppen. Vi tröck i oss en varsin kebab innan vi hoppas på bussen mot Sandviken igen. Jag traskade sen hem till Mamma och sov. Men somnade inte förens i 4 tiden.

Idag vaknade jag till liv vid 11 och kände mig oförskämt pigg. Ringde Peter på en gång att han skulle hämta mig för jag kännde att jag ville hem och städa undan efter gårdagen.

Peter har stuckit iväg uppåt i landet för att fiska med Hoffman och en till kille tills på onsdag.

Jag känner mig mer och mer seg och orkar inte göra nånting + att jag har sjukt ont i ryggen av någon konstig anledning. Men energin i barnen är det Inge fel på ;)

Och det här med laga mat på sommaren måste vara det absolut drygaste som finns. Jag är inte sugen på nå köpmat heller så jag tror bestämt att det blir färdigköpt lassange ;) tycker den är grymt god ja. Och så ska jag köpa godis eller osthjärtan dricka cola zero ikväll och slöa på soffan ;) muuuums!!!

Tack tjejer för en toppen kväll igår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0