Donken & Lax!

Lite luft har man väl inte dött av fast man är småsjuk så jag drog med mig kidsen och Mamma/Mormor till donken för lite mat. Jag blev så lat så jag tog den enkla vägen ;P ungarna åt som bara den!

Pratade med Peter när vi kommit hem igen, han är i Älvkarleby och fiskar. Han hade fått en Lax på 12 kilo men som var felkrokad så han lära släppa tillbaka den. Surt som tusan, men regler är regler. Håller tummarna att han får en till så han blir nöjd nån gång ;) eller så blir han bara taggad på flera. Han är tokig i att fiska, året om. Skulle han behöva välja mellan mig och fiske fick jag nog packa min väska och dra, haha =D

Nu ska jag ta och natta Arvid som precis kollat klart på Robin Hood.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0