Trött på detta.

Sjukstugan fortsätter och jag är grymt less på det nu, och då är inte ens jag sjuk än.

Hjalmar är rätt pigg med en snorig näsa och den där förbannade hostan.

Arvid har blivit sämre då febern har hittat till honom och han knappt hade någon röst här på kvällen.

Peter mår fortfarande skit och har fått cocilana utskrivet och ska ringa tillbaka till HC om han inte är piggare i morgon.

Det var sjukdomarna det.

På fm kom Farmorn hit och hälsa på efter 2 veckor i Thailand. Hon hade med sig div Angry Birds grejer till grabbarna och semlor,glass,halstabletter,mums mums, juice osv. Tack och bock för det.

Eftersom det är två år sedan Pappa gick bort idag ville jag och Arvid såklart tända ljus hos Pappa/Morfar. Och eftersom jag ändå lära hämta ut hostmedicin åt Peter tog vi en vända med Mamma/Mormor och Micke till Lunden. Sen fick Arvid följa med Mormor hem medans jag drog en repa på maxi. En nypa luft är aldrig fel.

Dags att sova så man orkar med sjukstugan i morgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0