Sjukstuga!

Barnen är sjuka och Peter kom hem från jobbet med feber, torrhosta, trött, fryssen, ont i kroppen så vi säger väl hej till influensan.

Har lyckats fått två snoriga, hostiga, kliande ögon, gnälliga barn i säng för en timme sen. Ingen feber har dom än men vi får se hur det ser ut i morgon. Hjalmar vaknade till nyss och var hur ledsen som helst så jag försöker få honom och somna igen samtidigt hör jag Arvid gnäller/ropar/hostar i rummet bredvid. Och Peter ligger som ett slakt på soffan och orkar knappt röra ett finger. Fullt förståeligt.

Jag skulle verkligen behöva klonas nu. Känner mig också små trött i huvudet och nyser en del. Klarar jag mig från att inte bli sjuk blir jag väääldigt imponerad. Kan ju bara hoppas att Peter hinner bli någorlunda frisk innan jag blir sjuk, om det nu blir så.


Lär peppa mig själv för det känns som om natten och morgondagen inte kommer vara dom roligaste. Tycker synd om barnen såklart, och Peter med. Men även mig själv som antagligen kommer få väldigt lite sömn och ha två smågrabbar bråkandes om min uppmärksamhet :) hejja mig!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi, jasså, dom är ju supersnygga :D

Jag hade egentligen velat haft stl 25 till W men det fanns inte heller så tog 26, hoppas att dom inte är för stora bara :P

2013-01-30 @ 20:34:49
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0