Lördagsmorgon!

Lördag idag och vi gjorde morgon 5.30 då Hjalmar inte var på humör och väckte upp Arvid. Konstigt nog så var jag pigg och gick upp med kidsen fast Peter skulle gått upp. Tänkte ta mig en liten lur med Hjalle om en stund för han börjar bli trött igen.

Sitter och scrollar bland köp och sälj sidan på Facebook och jag vet ite varför egentligen för jag bara hakar upp mig på en massa människor som är snåla, giriga, lata, är intesserad men sen inte, folk som begär att man åker land och rike runt för att bli av med en grej för 45kr. Folk "skäller" på varandra för att dom gör si och så. Och en sak som jag aldrig någonsin skulle köpa begagnat är trosor och kalsonger, det är en sak med oanvända i obruten förpackning men använda?! Nej usch! Nån måtta får det vara. Så nu fick jag det sagt också.

Vi har inga planer alls för dagen idag, känner att jag skulle behöva ut och lufta mig lite samtidigt som jag har blivit västligt bekväm med att bara vara hemma.

En bajsdoft har nått min näsa, dags för ett byte på Hjallebus!

Kommentarer
Postat av: Mia

Men jag kan inte annat än att hålla med.
Det är så förbaskat trist med dessa sidor, även om det är bra för att det är gratis. Men det är regler hit och dit, kommentarer som är helt onödiga osv. Det känns som att det blivit lite maktmissbruk från admins sida ibland.

2013-01-05 @ 14:07:04
URL: http://miasnya.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0