Bra fredag!

Fredagskväll.
Hjalmar ligger i sin säng och bökar, stökar och tjattrar i vanlig ordning innan han slocknar :) Arvid sitter bredvid mig och tittar på Mio min Mio och Peter är ute och bär in pellets och jag sitter i soffan och ugglar ;P

Jag och barnen har spenderat förmiddagen på Öppna. Lunchade på donken med en hel liga och sen tog jag tag i handlingen på en gång. Båda barnen var med in på Ica maxi och det gick huuuur bra som helst, Arvid fick så mycket beröm efteråt när han var så duktigt, Inge tjat, Inge bråk och Inge gnäll. Heja Arvid! =D

Väl hemma igen var det dags för lite mellis, plock och förberedelser för middagen som bestod av Potatis & Kasslergratäng.

I morgon ska Arvid och Peter iväg till leklandet med ett gäng pappor och barn. Hjalmar får stanna hemma med mig, det är ändå bara "stora" barn med och kan va kul för Peter oh Arvid och göra nått själv. Och skönt för Arvid att inte behöva ha lillebror hack i häl :)

Sen i morgon kväll ska jag och mina fina vänner Sandra, Erica, Therese, Fia, Elin och Cicki till Mulligans och äta gott<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0