Återblick!

Tänker tillbaka på lördagskvällen som var den bästa på länge. Alla vi (8st) lyckades få en kväll ihop vilket var evigheter sen. Vi mumsade god mat och drack gott, doppade maten i varandras såser och åt från varandras tallrikar och smakade på drinkar hit och drinkar dit, skrattade, surrade och grät tillsammans. En toppenkväll, jag hoppas det inte dröjer länge till nästa gång.

Jag och Hjalle sov hos Mamma då Peter och Arvid på äventyr. Mamma låg klarvaken när jag kom närmare 3. "Det känns som om jag ligger hemma i huset och är orolig, för jag kan inte sov innan jag vet att du kommit hem" säger Mamma :) och ett sms hann hon skicka precis när jag klev upp på bron. Haha, go mamma!

Hjalle sov till strax efter 9 och fram emot lunch kom Peter & Arvid också och vi åt Moussaka ala Mamma.

Hjalmar har en hosta från hell och sover knackigt som tusan. Han har varit vaken någon timme här på kvällen. Men nu sover han igen och dags för Mamman i huset och göra detsamma.


Tack för att ni finns, älskar er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0