Alla hjärtans dag!

Ja här hemma firar vi inte direkt denna dag. Och Peter är ju inte romantisk för 5 öre så blommor och sådant kommer han aldrig med. Så jag har pikat han för det här i veckan och senast igår sa jag att kommer du inte med blommor i morgon får du sova i källan, haha! Så idag efter jobbet kom han med tre rosor och la denna kommentar " det var väl lika bra för husfridens skull" =D haha
Det är kärlek det. Jag blev självklart glad för dom. Tar även gärna emot blommor alla andra dagar på året också =D

Håller på lägger pissnisse nu sen ska jag åka in till Elin för ett besök i nya lyan och har fjäskat till mig hårfärgning av henne.

Hjalmar blev klar med inskolningen idag också, hade gått jättebra allting. Så i morgon är vi lediga sen börjar allvaret på måndag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0