Fredagkväll!!

Idag har jag och barnen varit lediga. Skönt att slippa rassla ut om man inte behöver. Men det blåser och snöar så morgondagens fm-jobb ser jag inte fram emot. Men men!

Vi körde på innehäng på fm. Plockade, tvättade, och greja. Vid lunch när Hjalamr sov gick Arvid ut och lekte. Sen när Hjalle vaknat peta vi i oss lite mat. Pytt med curry&senapsdredding. Och sen klädde vi på oss och gick ut alla tre för att skotta snö och åka lite pulka. 

När Peter kom hem satt jag igång med middag som fick bli något så enkelt som helstekt fläskfilé och strips. Efter nattning av barn satte jag igång och baka lite. Oboybollar, och 2 olika cornflakeskakor och bottnar till beskvier. 

Nu ska jag sova och jobba igenom denna helg och längta till tisdag. Återkommer om det.

God natt!!
Gysinge fredag lunch!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0