Ledig torsdag!

 
Hjalle var feberfri igår. Så vi drog iväg och inhandlade lite nödvändigheter. 
 
Idah har vi varit lediga jag och barnen. Fick besök av Elin, Cicki & Tove efter lunch. Och på em drog vi hem till Linda med familj. Sen rulla vi hem och när det var dags för middag, som idag fick bli grillat efter Peters önskemål. För ett tag sen tog Petet med sig Arvid och drog iväg ut för att kika efter djur och någon svamp kanske. Hjalle har fått pyjamasen på sig och ska sova snart. Och jag tror nog att jag ska slänga ihop lite bullar.
 
I morgon är vi också lediga jag och dom små. Blir ett besök på öppna i morgon fm. Sen hem till Mamma.
 
Helgen består av jobb för min del :(
 
Beställde vinterkläder åt Arvid idag också. Det blev ett Didriksons set i år igen. Jag beställde jackan från Lekmer, uppge koden PLÅSTER och få 100kr rabatt vid köp för minst 500kr och byxorna klicka jag hem från Babyshop, uppge koden 60tusen och få 200kr rabatt vid köp av minst 600kr. Dom har även fri frakt.
Kommentarer
Postat av: sara

har du ett set sen förra året till salu? :P

2013-08-29 @ 20:53:18
URL: http://blondstar.blogg.se
Postat av: Sandra

oh vi hade ju kunnat följa med på öppna en sväng..Elton började inte dagis föränn till lunch

2013-08-30 @ 11:52:44


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0