Fiskepappan!

Peter har lämnat oss för ett par dagar. Fiske står på schemat och han var som ett barn på julafton när han ringde nyss. "Pratade med 3 flugfiskare när vi kom hit. 30 fisk per man har dom fått, heeeelt galet sjukt" ;D haha! Jag hoppas innerligt att vattenståndet är lila bra i morgon(är tydligen a och o för hur fisken nappar) så han blir nöjd/taj/glad och allt vad det nu heter =D

Har precis nattat färdigt dom små liven. Ska pallra mig ner för att mumsa i mig Gulashsoppa som puttrar på spisen. Först en vända till tvättstugan. Är bra mkt roligare och tvätta med en ny maskin :P

I morgon är det jobb och dagis som gäller.

Tig en urinsticka idag då jag kände att något var knas, och mkt riktigt så var den grymt ful. Uvi igen för 7235 gången.


<3

Kommentarer
Postat av: Läsare

Du vet att uvi kommer av bakterier väl?

2013-08-20 @ 22:32:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0