Feber och Loppissida?!

Hjalmar har fått feber så jag har varit hemma och vabbat idag. Det rinner även från ena ögat, lite snor och hosta på det. Men hoppas febern är borta i morgon. Imorgon kan Peter och jag jobba om varandra så slipper vi vabba i morgon också.

Så jag och Hjalle har myst i soffan, tvättat, lekt i omgångar och myst lite till. Han sov nästan 3 timmar middag idag så han är vaken och skrotar runt fortfarande. Annars brukar han vara som en klubbad säl den här tiden. Peter och Arvid är ute och tvättar bilarna.


Är det någon som vet om det finns en sida på Facebook som köp & sälj barnkläder fast man kan sälja typ möbler/tavlor/lampor/inredning/oanvänd kaffekokare osv?! Hojta gärna till i så fall. Har en massa saker på vinden och i källaren som bara tar en massa plats. Och sen har jag en hel del som jag tröttnat på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0