Hjalmar 9 månader

Dåligt med bloggandet som vanligt här. Men det händer inte så väldans mycket utan dagarna rullar på i vanlig ordning.
 
Men med Hjalmar händer det grejer, igår blev han hela 9 månader...?!?!?..vart tar tiden vägen?
Han är iaf en go och glad kille för det mesta. Han är rätt så Mammig och följer mig vart jag än går. Han är ÖVERALLT, han öppnar skåp och lådor och river ut allt han kommer åt. Han kryper i 190 så fort kylen öppnas och tar gärna en smakbit på det som erbjuds, i morse var det en lök =P Diskmaskinen är också en favorit, och även badrummet. Öppna toalocket är ju hur kul som helst så blöjhinken får ofta stå där på som tyngd :) och toalettpappret är ju hur kul som helst att dra ut. Och det går inte att lämna honom utanför badrummet för då blir han tokig så jag brukar öppna badrumsskåpet där får han plocka med schampoflaskor, solskyddsfaktorer och tamponger som helst stoppas i munnen :) Han går för fullt med gåvagnen nu också men kan inte riktigt svänga än :) och så fejkskrattar han, när man skrattar åt något skrattar han med :) och i bilen retar han Mamman med att kasta nappen och leksaker för att sedan gnälla och ha tillbaka det för att sedan kasta det igen, helst 3457 ggr om :)
 
Det var lite m vårt lilla busfrö. Nu ska jag ta och lägga min stora prins som gäspar här bredvid.
Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe, ja jag har varit lite off ett tag men nu känns det som att jag är påväg tillbaka :P
Allt är bra annars ;) Hur mår nii ? Jösses vad tiden går fooort, jag tyckte att du nyss fick, de är ju inte klookt :P hehe.
Kram !!

2012-09-18 @ 21:48:55
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0