Hemma igen!

Ja nu är vi hemma igen, vi kom hem redan i måndags. Vi hade en toppenvecka i Bulgarien med runt 30 grader varmt och sol varje dag. Vi solade och badade om dagarna, och hängde i skuggan med Hjallebus. Och om kvällarna tog vi det lungt, strosa runt, shoppa och åt mat. Åker mer en gärna tillbaka dit.
 
Annars i veckan här så har Peter jobbat fm och jag tror jag träffat alla mina vänner, nästan iaf :) i onsdags var i hos Cicki där mina närmaste godingar var, dock inte Fia & Angelica. I torsdags hade jag frukostfrämmande av 3 av mina Årsunda vänner, och på kvällen kom Nina & Evelina från jobbet. Igår var jag och kidsen på Öppna i Sandviken och där träffa jag Sara, Sandra och Linda med barn. Så det har rullat på denna vecka. 
 
Arvid hann gå 3 dagar på dagis så börja han snora. Han har varit frisk hela sommaren vad jag kan komma ihåg iaf.
Det är bara lite snorigt om kvällarna en sån länge och vi hoppas det stannar med det. Sen brukar man ju iofs bli lite snuvig när man kommer hem från värmen, eller är det bara något jag fått för mig :)
 
Peter jobbar i helgen så jag och kidsen roar oss själva, och vi har bara varit hemma och det blir nog så i morgon också. Vädret är ju inte det roligaste, man får ingen ork till något tycker jag. Men tvättar gör jag för fullt för det tar det aldrig slut med.
 
 
Och så vill jag att människor i min närhet som spelar en "roll" och försöker vara någon annan för att det ska låta bra/ se bra ut utåt lämna min närhet. Vill ha ärliga människor i min närhet inge annat.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0