Feber

Denna vecka har bestått av feber. Arvid först och sen Hjalmar, Hjalmars feber går upp och ner och så har det hållt på sen i söndags. Men jag ser att ena framtanden är på väg så det kanske är den som bidrar till mycket, och igår sov han en sväng på fm och vakna strax efter 10, sen lyckades jag få han att sova vid 17.30 i 10 min. Sen somna han runt 22. Det är första gången han har varit så där jäkla hysterisk som han var igår. Och tårarna bara spruta på honom så fort man la ner honom. Han började idag till fm luren också men med lite välling så somna han tack och lov =) Hoppas innerligt att det är pga av att han inte är riktigt pigg så han inte fortsätter med dessa fasoner =)
 
 
Och så har jag sökt dagisplats och det känns sådär =/
 
Och det här med bloggandet sker ju inte ofta nu för tiden så jag ska ta mig en funderare på om jag ska lägga ner den.  Eller kaske pausa för ett tag. Eller helt enkelt sätta mig vid datorn oftare och skriva några rader =D
Det visar sig....
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0