Tidig morgon och julstress!!

Ja här tar vi vara på dagen ordentligt, kl 6 skulle Arvid upp :/ Hjalmar ligger och snattrar han med men jag tänkte att han skulle somna om.

Annars så börjar jag känna mig stressad inför julen redan, ja det är tidigt men det är ju mycket innan jul för oss. Först fyller Arvid, sen 1:a advent, Hjalmar fyller och sen är det Julafton som vi har bestämt att fira här hemma, slippa åka hit och dit överallt och slippa stress, och dom som vill fira jul med oss är välkommen hit. Våra barn är ju dom enda barnbarn på båda sidor så vi har ju lite tur att både Farmor & Mormor vill fira med oss här hemma :) men som sagt så är det en massa hela tiden som ska inhandlas och fixas och trixas med både kalas, presenter, julpynt och klappar. Och jag har sagt sen i somras att vi ska börja tänka/handla en del men tror ni vi har?!

Dags för en morgonmacka för min morgonpigge son!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0