Sovtåget har passerat!!

Hjalmars prickar har torkat men han ser förjäklig ut :( inte han men prickarna är stora röda skorpor. Och jag skulle inte vilja nå annat än och pilla bort dom, men aja baja ;P

Och jag har ju glömt att gratta (här i bloggen) min granntantas dotter Emelie & Billy som fick en liten Jamie den 18 och till våra vänner Carro & Tommy som fick en liten son och Thelma en lillebror den 21 som ska heta Loui. Väntar ivrigt på att alla sjukdomsbakterier och dyl ska vara borta från detta hem så jag kan få gossa och snusa på dom små liven. Grattis till era pojkar iaf.

Jag har snosat lite bebis idag iaf, 4 månaders bebisar Nova & Milly. Vi var hembjudna till Rickard & Carina på kycklingfaijtas och även Linda och hennes småtjejer. Magnus jobbade oturligt nog. Men det får bli fler ggr!

Nu ska jag sova. 21.30 var jag aptrött men hoppade aldrig på "sovtåget" och ligger och väntar på nästa avgång.

I morgon är det dags för kalas igen, 2st dessutom. I Dalarna på fm och hemma i Årsunda på em. Jag och Arvid passar på och har lite egentid tsm på fm och lämnar lillebror med Mormorn när pappan i huset är och knegar ihop pengar till hushållet ;P

God Natt!!!

Man kanske skulle satsa på denna nu till Halloweentider :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0