Huvudvärk

Natten och fm har inte varit den roligaste. Jag beundrar dom föräldrar som har kolikbarn eller barn med separationsångest. För Hjalmar har varit hysterisk när jag lagt ner honom i sin säng eller satt ner han på golvet osv, så halva natten halvsatt/låg jag med honom i famnen. Men han svarade bra nu på sista Alvedonen och är ner på golvet och kryper och leker lite, men man måste sitta med honom.

Och så kommer det här dåliga samvetet att man inte riktigt räcker till när man har ett till barn och ta hand om. Peter har ju nätterna denna vecka, väldigt olämpligt.

Men man kämpar sig igenom nätterna och dagarna ändå :) nu ska jag ta en lite stödvila och försöka få bort huvudvärken och ta igen många timmars förlorad sömn och ladda på med sömntimmar inför kommande natt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0