Helgen

I helgen har vi som sagt varit själva. Fredagen spenderade vi hemma, fick besök av Sara & Samori, Linda & Oscar över lunch och dom stannade till em. Sen spenderade jag em/kvällen på HC och akuten, för att göra lång historia kort. Jag fick ont i sidan/mage/rygg som i april men det släppte sen och nu mår jag bra. Tack till Therese som skjutsa mig och höll mig sällskap.

Igår var vi hemma, gick till lekparken och hängde inne. Farmorn kom på besök mot kvällen och tog med sig Arvid hem. När Hjalle sov blev det film och ostkrokar för mig. Älska mig igen tittade jag på, en tjejfilm mkt kärlek och lite tårar. Och Channing Tatum kan man ju lätt titta på i 1,5 timme utan att ens filmen är bra, men det var den :) om man gillar kärleksfilmer vill säga :)

Arvid kom hem på fm och vi drog till Valbo en sväng på em. Lite nytt till Hjalle behövdes. Bl.a. Ett par galonisar och gummistövlar i strl 20 som ändå är lite stora, men med en raggsocka i så blir det nog bra :) senare på em kom Peter hem också, och han fick en del fisk. Han slog sitt rekord på lax med flygspö också. Så han var mer än nöjd :) men det var Inge blanka fiskar så det blev Inge matutdelning denna gång :)

20 min kvar till Solsidan sen blir det nog en Johan Falk film, 107 patrioter. Om vi håller oss vakna :P

I morgon är det handling och lite balkong på schemat. Och städning. Så välkommen på fika om det suger i tarmen på tisdag :)

Kommentarer
Postat av: Johansson

Balkong? :)

2012-10-07 @ 20:41:04
Postat av: Mia

Filmen var superbra!! Lite så där krypigt jobbbig ibland för min del...men jag älskar Johan Falk. :)

2012-10-07 @ 20:43:44
URL: http://www.miasnya.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0