Farsdag

En av nackdelarna med att få lång sovmorgon är att det är svårt och somna på kvällen :) Peter jobbar natt och kidsen sover så jag ligger med paddan i sängen och kikar på gäster med gester i hopp om att bli lite trött.

Dagen började som sagt med sovmorgon och nere hade Peter dragit igång tvätteriet, kors i taket ;) Mamma kom ut på lunch, hel kyckling i ugn med currysås. Peter fick välja efterrätt, hallonpaj och vaniljvisp. Han ville inte ha något i present men ett par chanser att bli miljonär är ju aldrig fel så ett Farsdagpaket med trisslotter. Dock blev han tyvärr ingen miljonär :)

På em var jag och kidsen hem till Linda med familj och fira Linda som fyller 28 år idag. Grattis till dig! Och hur mycket gott hade inte hon bakat då? Alldeles för mkt :)

Har även klickat hem lite julklappar till kidsen. Skönt och vara igång med det fast man sagt så sen i somras, bättre sent än aldrig.

I morgon blir det en tripp till jobbet, i feb är man tillbaka till verkligheten så jag lär in med schema och greja lite. Om jag har ångest?! Det är bara förnamnet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0