Ont ont

Igår kväll fick jag ont i sidan/magen. Och vaknar med ännu mer smärta idag. Vet inte om det är stenarna, om jag nu har några eller om det är nått annat. För nu har jag mer ont i magen över revbenen på nått sätt. Skit samma jag har ont iaf men hoppas det går över med bara piller.

Idag hade jag tänkt att vi skulle åka till Högbo med Farmorn, har gjort i ordning smörgåsar, pastasallad, kalla pannkakor med smör,socker och kanel åt Arvid, det gjorde alltid Mamma åt mig när jag var liten och skulle på utflykt :) bullar, kakor, frukt och festis är också med :D Men med denna smärta orkar jag inte :( och vädret är ju inte det bästa precis. Det återstår att se.

Ikväll har jag bjudit hit matgäster också. Trevligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0