Klurar

Dom stora grabbarna i huset drog iväg till Badhuset efter lunch. Så jag och lillfis blev kvar hemma. Har plockat undan och städa av lite. Skulle göra ett besök hos Cicki men fick avboka då tabletterna gjort mig illamående och gett mig magsmärtor. Men jag vet ju varför så det är bara att bita ihop.

Hjalmar tar sig en lur igen och jag tittar på OTH och försöker klura ut dagens middag....Om man bara kunde knäppa med fingrarna och så stod maten på bordet, vad livet skulle kännas lite lättare då :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Å vilken härlig bild på dina fina killar du har på bloggen såg jag nu :)

2012-05-15 @ 11:07:27
URL: http://thyran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0