Kallelse

Idag kom röntgenkallelsen. Den 15/5 är det dags 7.30. Fick med tabletter och grejer jag måste ta dan före osv, blir lite nervös faktiskt. Och när Sandra var här och drack kaffe med mig på fm kom en attack i sidan/bak mot ryggen/fram på magen. Men det varade bara några minuter. Så det ska ändå bli skönt och få det uppkollat.

Samma dag har Hjalmar BVC tid och vaccination 10.30 och på em har vi föräldrargrupp på bryggan. Tur att Peter har ledig vecka så han kan åka med Hjalmar om inte jag hinner tillbaka. Men det skulle inte ta så lång tid om allt går som det ska.

Ikväll ska jag hem till grannen på TW-party. Snart dags och hämta min fining på dagis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0