Bowling.

Peter och jag har nyss bowlat i vardagsrummet, jag vann :)

Annars så blir det sängen för mig snart, Arvid vaknade tidigt i morse och det börjar kännas på ögonlocken nu. I morgon drar Peter iväg och fiskar så jag vette tusan vad jag och kidsen hittar på.

Hjalmar åt nästan en hel portion gröt här på kvällen också, Mammas skrutt blir så stor. Frågade Therese idag om hon ville bli Hjalmars fadder också, vilket hon självklart ville. Hon är det åt Arvid också. Har även gjort dopkorten som bara ska beställas, och så ska jag beställa en förstoring på kortet jag tog på kidsen till tidningen.

Dags att borsta tänderna och krypa ner under täcket, men känner jag mig själv rätt lär jag glutta lite på BB också :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0