Tupplur!

Idag har vi varit ute och donat lite, Peter har väl gjort det mesta. Krattat undan en hel del löv, tvättat och bytt däck på min bil osv. Jag och kidsen slockna på soffan efter lunch då vi varit vaken sen 4.45 och det blev en alldeles för lång tupplur för mig och Arvid iaf så han är vaken än. Fast han har sagt att han ska gå och sova men jag har han gärna uppe en stund till så kanske han sover till 6 i morgon iaf nu när klockan ska ställas om :) för i 5 rycket har han vaknat hela veckan :(

Vi premiärgrillade idag också, hur gott som helst. Men det blir ännu godare när man får äta färskpotatis till. :)

I morgon sticker Peter iväg och fiskar och kidsen och jag åker till Mamma på mat. Hon fyller år på måndag så vi ska fira henne och så blir det självklart att titta på Bandyfinalen. Heja SAIK! Jag hoppas verkligen dom spelar lika bra som sist och att dom inte har tagit ut någon seger i förskott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0