TGIF!

Jag älskar fredagar fast jag har fredag hela veckan =)

Det har blivit väldigt dåligt med inlägg här på senaste tiden.

Veckan som gått har det ju varit underbart väder, man blir på så mycket bättre humör så fort solen skiner.

Onsdagens tjejmiddag blev inställd pga av sjukt barn hos Angelica. Men vi hade ju redan sett till och varit barnlediga och grejer så jag, Sandra, Fia och Cicki tog oss ner till Napoleon för god mat och en massa surr. Trevligt trevligt, synd att hälften av gänget fattades men så är det ibland. Alla kan inte alltid.

Igår var vi ute hela eftermiddagen hos grannarna, kaffe på trappen medans ungarna lekte. Härligt härligt.
Efter lunch igår kom jag även på att jag och Hjalmar skulle ha varit på både föräldragrupp och BVC på fm. Och det går ju inte och ringa till BVC när som helst heller så jag lär ringa nu på morgonen här och tala om att jag är yr i skallen. Vi hade ju ändå inte kunnat gå på föräldragruppen eftersom Arvid är hemma denna vecka och Peter jobbar fm.

Idag ska jag till HC med Arvid på fm. Ja, vi har klippkort ;P Näe men hans mage har inte varit okej sen han kräktes för 2 veckor sedan. Och när jag tänker på vad han ätit så tror jag laktosen. Så jag har försökt undvikit det sen igår och då är magen mycket bättre på honom. Men dom tyckte vi skulle komma så dom fick kolla upp honom. Sen på em är det Högbo som gäller. Pulkaåkning och matsäck med en hel drös ungar och deras Mammor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0